כללי זהב להשקעה

משקיעים? אפיינו את קהל השוכרים שלכם
גם אתם הצבתם לעצמכם מטרה לשנה החדשה בדמות קניית דירה להשקעה בישראל בשנת 2019? נדל"ן הוא אכן השקעה ראויה ומושכלת, אך חשוב לבצע את הצעדים הנדרשים בכדי למנף את סיכויי הרווח. לכן, כדאי שתאפיינו את קהל השוכרים שלכם בהתאם לנכס שמצאתם.
 לדוגמא, אם קהל השוכרים שלכם הוא זוג צעיר, כדאי שהדירה תהיה סמוכה למקומות בילוי, צירים מרכזיים ופתרונות תחבורה ציבורית.

תקציב, תקציב ועוד פעם תקציב
ישנן כנראה מאות המלצות לפני רכישת דירה חדשה. בשונה מרכישת גאדג'ט, פריט לבוש או רכב חדש, רכישת דירה מצריכה מכם לבצע שלל בדיקות מקדימות בכדי להבטיח שהעסקה שתבצעו תהיה העסקה הטובה ביותר

התמקדות באזורים מפותחים או כאלו שעתידים להתפתח
אז מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים דירה חדשה? דבר נוסף שבהחלט כדאי להעניק לו חשיבות הוא סטטוס האזור: האם מדובר על אזור שכבר מפותח, או אזור שעתיד להתפתח ?

כמשקיעים, יהיה כדאי בהחלט לרכוש דירה באזור שעתיד להתפתח. כך, תוכלו לרכוש את הדירה במחיר נוח ולצפות לעליית ערך לנכס כעבור כמה שנים.

מנגד, כדיירים המעוניינים לגור בדירה, אזור לא מפותח מבחינת תשתיות, פתרונות תחבורה וכן הלאה, יכול לגרום לאי נוחות זמנית ולפגיעה באיכות החיים שלכם.

במידה ואתם משקיעים, חשבו את התשואה הצפוייה
כמשקיעים, תעשו הכל, רק אל תקצרו את הדרך בכל הקשור לתשואה הצפוייה לכם. את התשואה תוכלו לחשוב על בסיס שני מסלול שונים :

חישוב תשואה על פי 12 חודשים וחישוב על פי 11 חודשים

אלו המחשבים את התשואה על פני 11 חודשים, עושים זאת כאמצעי בטיחות – למקרים בהם הדירה נותרת ריקה כמה ימים בשנה.

האם ערך דירת ההשקעה עתיד לעלות
דירות למכירה בפרויקטים חדשים בכל רחבי הארץ מוצעות לכם גם לאחר פרוייקטים של פינוי בינוי. בשונה מפרוייקט תמ"א שרק מחזק את הדירות, במקרה זה מדובר על דירות חדשות לחלוטין שנבנו לאחר הרס הבניין הישן. רכישת דירה מתוך פרוייקט שכזה יכולה לזמן לכם רווח עתידי נאה. אותו תהליך של התחדשות עירונית מעלה לטווח הארוך את הערך של הדירה ואתם יכולים להרוויח.

דירה על הנייר – דרך להוזלה משמעותית
רוצים להוזיל את עלות הדירה? אל תחכו לרגע בו הפרוייקט משווק. חפשו דירות המוצעות לרכישה בסטטוס של "על הנייר" בשלבי התכנון. ההוזלה הצפוייה יכולה להגיע גם לכמאה אלף שקלים !

אל תשכחו לקחת בחשבון הוצאות נוספות
הטעות שרבים עושים היא לחשב את עלות הדירה ולזנוח את כל היתר. רכישת דירה מגלמת בתוכה הוצאות נוספות וגם אותן צריך לקחת בחשבון: תשלום עבור עורך דין המתמחה בנדל"ן, מיסים שונים כדוגמת מס הרכישה, שיפוצים אפשריים לאחר קבלת המפתח וכן הלאה.

במידה והבניין מאוכלס, הכירו את השכנים שלכם
אם אתם מתעניינים לגבי הדירה החדשה האחרונה בבניין, יש לכם יתרון משמעותי: אתם יכולים להכיר את השכנים. בדקו מהו טווח הגילאים, האם מדובר על זוגות צעירים, משפחות עם ילדים, אנשים מבוגרים וכן הלאה. כך, תוכלו לבדוק את מידת ההתאמה של הדירה אליכם גם בהיבט זה.

הסתייעו באנשי מקצוע מובילים
אל תחששו לבקש סיוע מאנשי מקצוע שיכולים להקל את מסע החיפוש ואת כדאיות העסקה :

יועץ משכנתאות  |  אנשי נדל"ן  |  מתווכים  |  עורכי דין בתחום הנדל"ן  |  מומחים להשקעות וכן הלאה

היתרונות שיש לכם עם השקעה בנדל"ן ישראלי
רוצים להשקיע בדירת השקעה? השקעה בנדל"ן ישראלי מזמנת לכם יתרונות שלא יבואו לידי ביטוי בחו"ל: שליטה בבירוקרטיה הישראלית, היכרות עם כל חוקי המס, אפשרות לנהל משא ומתן בעברית וגם לשלוט מקרוב על נכס ההשקעה שלכם.